elinpettersson

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin Petterssson - 21 juli 2012 08:11

Hejsan svejsan!!!!!!!

Nu så har jag vaknat för jag satte alarm på min mobil så jag vaknade :(((

men det blir väll ett tag till jag äter frukost :)

men idag händer det inte så mkt speciellt

Herrå Puss Elin :*****************'

Av Elin Petterssson - 20 juli 2012 20:46

Hejsan svejsan!!!!!!!

Idag så har jag och Frida oxå fotat på studsmattan :)

men jag hann tyvärr inte lägga in bilderna tidigare för det började regna och åskar igen så vi hade inget internet på ett tag :(

men här kmr de

               

Haha på vissa bilder ser jag lite rolig ut  men som sagt man från ju bjuda på sig själv iblannd :DD

aja nu orkar jag inte blogga mer

Herrå Puss Elin :*******************

Av Elin Petterssson - 20 juli 2012 14:22

Hejsan svejsan!!!!

Det var ett tag sedan jag och Frida kom hem men tyyp percis när vi kom hem började det åska och seddan spöregnade så vi fick typ dra ut alla sladdar så vi hade inget internet :(

men nu så har jag hunnit äta och laddat upp bilder på data så här kommer dem :DD

Först kommer det typ bilder på natur /träd/saker ute

                               

Och nu kommer bilder på mig!!

         

Haha får väll bjuda på mig själv :)

Herrå Puss Elin :*******************

 

Av Elin Petterssson - 20 juli 2012 10:53

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så ska jag snart ut och Fota med Frida :)

Lägger nog upp bilderna när jag kommer hem 

annars blir det senare :)

Herrå Puss Elin :********************'

Av Elin Petterssson - 20 juli 2012 10:00

Hejsan svejsan!!!!!!!

Idag så vet jag inte vad jag ska göra 

jag kanske ska va med Nadia el så kanske jag åker och badar

men jag vet inte kanske e hemma och e med syrrorna 

aja vi får se vad som händer men jag kmr ju blogga om vad det blir :))

Herrå Puss Elin :**************

Av Elin Petterssson - 20 juli 2012 08:50

Hejsan svejsan!!!!

Nu så har jag precis vaknat :)

och snart så ska jag äta frukost :(

hataar frukost för jag brukar ofta va mätt men sedan när jag äter för att jag mst så blir jag hungring det hatar jag :(

Herrå Puss Eliin :*********************

Av Elin Petterssson - 19 juli 2012 18:09

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så ahr jag varit och badat :D

det var as skönt i vattet 

men nu så e jag hemma igen 

snart så ska jag väll äta och sedan så ska jag kankse kolla på TV el så

imorron e det min älskings da för då e det FERDAG :)

Älaskar verkligen fredagar de känns liksom extra soft ;) hehe

aja  nu så mst jag äta as hungrigt

Herrå Puss Elin :***************

 

Av Elin Petterssson - 19 juli 2012 11:46

Hejsan svejsan!!!!!

Igår så hann jag tyvärr inte blogga nått mer för jag orkade inte sätta på min data :) haha

nej men igår så spelade jag lite sims och sedan så åke jag hem till Naida där vi badade och kolla lite på tv

och just ja vi va oxå hos nåra som bodda på Nadias gata där var det en som brukade mata små fåglar Guuud va söta de va :******

sedan så sov jag oxå över hon henna asså Nadia :)

vi var uppe as länge 

men men nu så e jag hemma igen och det känns skönt lite trött men ändå glad ;)

Herrå Puss Elin :**********'

 

Ovido - Quiz & Flashcards