elinpettersson

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin Petterssson - 18 juli 2012 08:07

Hejsan svejsan!!!!

Nu så har jag precis vaknat 

så nu sitter jag framför datan och Vilma kollar på TV :)

men om ett tag kanske jag ska äta furkost

Herrå Puss Elin :*************

Av Elin Petterssson - 17 juli 2012 18:39

Hejsan sevejsan!!!!

Det började att regna så då drog vi till Lek& bus ladet :)

det var inte riktigt som jag tänkt mig för vi skulle åkt dit med klassen och då kommade vi vad det var som fanns där men jag vet inte om det var bättre el sämre än det jag tänkt mig men en del saker var ju tråkigare 

Men bion, bilarna, en rutchkana och en lite linbana var det roligaste :) haha

aja nu så ska jag nog äta och sedan vet jag inte vad jag ska göra 

Herrå Puss Elin:*************''

Av Elin Petterssson - 17 juli 2012 10:36

 

http://danceisourlife.blogg.se/category/allmant.html

Klicka på länken för att komma till snyggingarnas blogg ;) :**

 

Av Elin Petterssson - 17 juli 2012 10:18

Hejsan svejsan!!!!!!!

Kl. åtta idag så var jag ute och sprang det var ganska skönt start på dagen :)

men nu så e man lite trött i benen men jag har duchsat oxå så det e skönt :D

aja det här kanske låter konstigt men jag hoppas faktistkt att det ska bli regn för då kan jag och Nadia åka för mamma tycker att det är onödigt om vi är inne ist när man kan vara ute om det är sol för det har ju mest bara varit regn nu på sommarlovet men man kan ju ändå alltid hoppas :)

Herrå Puss Elin :*******************

TV

Av Elin Petterssson - 16 juli 2012 20:41

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så sitter jag o kolla på TV igentligen e det inget jag vill kolla på men jag har inget annat att göra men jag sitter ju vid datan oxå :)

imorron så ska jag inte gö nått spc om inte Nadia svar på fejjan

hon gjorde oxå det :)

aja ska snacka me henne nu

Herrå Puss Elin:**************

Av Elin Petterssson - 16 juli 2012 17:10

Hejsan svejsan!!!!!!

Igentligen så e det ovanligt att jag bloggar idag för det e as varmt ute och jag borde passa på att va ute då för det har ju bara varit ett pissväder tidigare

och det komer bli mer sånt så aa jag borde va ute

men det går inte för Vilma har en kompis och om man e ute så får man en liter vatten på sig :(((( svalkade men nej

aja nu så ska jag kanske gå ut och hoppa se om man kan gö det

Herrå Puss Elin:*************

 

Av Elin Petterssson - 16 juli 2012 14:48

Hejsan svejsan!!!!!

Idag så har jag gjort mkt 

innan maten gjorde jag en smoothie (stav.)

as god det var med glass lite mjölk och sedan använde jag jordgubbar men man kan ju ha annat man kan oxå ha socker :)

efter maten spelade jag och Frida badminton men det var mkt vind så det gick inte så bra :)

 

 

Så här såg våra badminton raket ut fter vi spelat det röda e Frias och det var helt innan vi började :)

men jag gjorde ju så att mitt höll

   

Hahahaha

aja nu vet jag int vad jag ska göra 

Herrå Puss Elin :********************

Av Elin Petterssson - 16 juli 2012 09:32

Hejsan svejsan!!!!!

Flyttar fram röstningen nåra dar 

säger till när den e slut

 

men aa idag så ska jag inte göra nått spc bara väntar på att en efterbliven ungen ska komma hem från cypern för då så ska jag göra en grej med henne Vilma dampar för hon längtar sååå mkt :)

haha aja hon kommer väll hem om en vecka eller jag vet inte hur länge hon e borta :)

men idag så ska jag int göra nått spc men det har jag ju redan sagt :)

Herrå Puss Elin :***************

Ovido - Quiz & Flashcards