elinpettersson

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin Petterssson - 9 juli 2012 09:00

Hejsan svejsan!!!!!!

Lessen att jag nt hunnit blogga

För nu e det ju sommar så då vill jag inte sitt vid datan hela dan men jag brukar va inne när jag vknar men det blir väll ända gångrn jsg bloggar om det inte är pissväder :(

men aja Rösta iaf!!!!!!!!!

Herrå Puss Elin :**********************

 

Av Elin Petterssson - 7 juli 2012 18:35

Hejsan svejsan!!!!!!

jag har fixat till en annan blogg el inte fixa men jag har gjort en till jag vill att ni ska rösta info finns på denna blogg http://ellozze.blogg.se/

aja ni måste hjälpa skriv senast 14/7- 2012

Herrå Puss Elin :********************

Av Elin Petterssson - 7 juli 2012 15:56

Hejsan svejsan!!!!!!!

JAg vet att jag inte blogga så mkt på sista tiden men aa det har hänt mkt och så har jag inte riktigt orkat 

men iaf ska ssnart ut och hoppa studsmatta

Herrå Puss Elin:*************

Av Elin Petterssson - 5 juli 2012 12:07

 

Orkar inte berätta vad varför el hur :´(

men de som gjorde det här ser nog inte mer sol ljus!!!!!!!!!!!!

Av Elin Petterssson - 5 juli 2012 11:58

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så har jag tyyp presic kommit hem för att vi var och plocka jordgubbar :)

så nu sitter jag och äter svenska jordgubbar :)

och det kommer jag nog göra de följande min oxå tyyp tio timmar fran :)

men snart så ska jajg ut och bada oxå omdet inte är för kallt och det är det inte ofta ;)

men aja 

Herrå Puss Elin :********************

 

Sååå goda :*********

Av Elin Petterssson - 4 juli 2012 08:37

Hejsan svejsna!!!!!!!

Nu ska jag bara skriva ett snabbt inlägg 

Igår kunde jag inte blogga för då va jag först med sara sedan skulle vi åka hem till mammas kompis sååå kuul:)

men jag hinner nog inte blogga mer idag för jag ska dra

Herrå Puss Elin:*************************

Av Elin Petterssson - 2 juli 2012 16:42

Hejsan svejsan!!!!!!!

Idag så har jag inte gjort så mkt bara spelat lite ps3 med syrran ph hoppat studs matta :)

och så har jag oxå gjort lite missbildad glass hihi

men den blev as good så att den blev missbildad spelar ingen roll :***

men iaf träningen blev inställd efter vinsten i Aroscpen :)

Herrå Puss Elin :*****************

 

Gamal bild på mig och min lilla Ohud miss UUUUU :(((

 

Av Elin Petterssson - 2 juli 2012 10:53

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så har jag vknat för en stund sen 

men jag behövde ändå skynda mig att äta och klä på mig för Vilma behövde ta hem en kompis som bor granne med oss :(

så nu e de här :( 

så jag och Frida ska göra nått annat nu

Herrå Puss Elin :*********************

Ovido - Quiz & Flashcards