elinpettersson

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin Petterssson - 26 januari 2013 14:25

Japp sitter tyyp och väntar på att de ska komma

men har spelat lite JD 4 och ska fixa mig lite nu :DD

Puss Elin :*****

 

Av Elin Petterssson - 26 januari 2013 09:18

Vaknade för en stund sen:DD

å nu sitter jag bara och chillar ska kanske kolla på en film på datan

och på efter middan kommer kusinerna så nu ska jag bara ta det lungt

Puss Elin :***

 

Av Elin Petterssson - 25 januari 2013 18:57

Japp har inget att göra så jag har tagit lite blider okej typ två :DD

   

Av Elin Petterssson - 25 januari 2013 14:51

Ja nu så e jag hemma hos Nadia och fixar klar grupparbetet

går inte inte bra vet igentligen inte vad Nadia och Hanna gör men iaf xD

vi har ju jätte kul -.-

Puss Elin :***

 

 

Av Elin Petterssson - 24 januari 2013 19:07

Ja kom hem för en stund sen har varit hos Nadia innan

men nu så har jag ätit mat 

men sen ska jag inte göra nått annat spc ska ba chilla xD

e själv hemma så jag kan göra vad jag vill! :DD

Puss Elin :*****

       

Av Elin Petterssson - 23 januari 2013 14:36

Är hos Nadia nu :DD

vi slutatde kvart över ett och började halv tio tyyp 

så det var en as kort da igentligen slutade jag 11.20 eftersom vi inte hade träslöjd

men jag orkade inte åka hem xD

men iaf nu sitter vi och gör NO läxan

Puss Elin :******

 

Av Elin Petterssson - 22 januari 2013 15:26

Kom hem för ungefär en timme sen :DD

men iaf har tyyp bara kollat på TV

men kanske ska göra engelskan

men om tyyp en timme ska jag tillbaka till skolan 

och ha utveckligssamtal 

Puss Elin :******

   

Nåra bilder från skolan vill lägga upp en till men då kmr nog Nadde döda mig xD

Av Elin Petterssson - 22 januari 2013 08:45

Just nu så har vi metorstid :DD

vi tyyp förereder en PP till utvecklingsamtalet :D

sedan så har vi idrott

men iaf vi slutar tyyp 14.30 :DD

Puss Elin :****

 

Ovido - Quiz & Flashcards