elinpettersson

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin Petterssson - 17 januari 2013 19:05

Kom hem för en stund sen 

har varit hos Nadia 

å vi hade sjukt kul :DD

men annars har det inte hänt så mkt bara skola å sånt

Men nu ska jag bara ta det lungt kolla på film eller så

Puss Elin :***

 

:****

Av Elin Petterssson - 16 januari 2013 16:47

Har inte orkat blogga tidigare idag

eftersom jag surat as mkt belv as arg under fotbollsprofilen 

men har kommit över det så jag ska göra läxor oså nu

träningen idag blev inställd tror det är för kallt eller nåt

Puss Elin :***

     

Lite blider från mammas ipad <3

Av Elin Petterssson - 15 januari 2013 16:13

Kom hem för ett tag sedan 

har gjort lite läxor oså så nu ska jag chilla lite 

sen kanske jag ska åka till stan xD (om jag orkar)

Puss Elin:*******

 

Av Elin Petterssson - 15 januari 2013 11:43

Nu sitter vi i skolan dårå 

och bara chillar killarna e i mysrummet så det e lungt och skönt xD

men jag, Nadia och Hanna sitter iaf och pratar om att gå på bio men vi vet inte

men snart har vi spanka och sedan NO och svenska

Puss Elin :***

 

Av Elin Petterssson - 14 januari 2013 19:50

Kom hem från träningen för en stund sen 

det var inte så jobbigt men spelat funkade inte direkt 

men nu så ska jag bara ta det lungt å kolla på TV oså

Puss Elin :***

 

Asså dör när jag ser bilden (du får faktiskt leva med det nu Nadia!!!!)

Av Elin Petterssson - 14 januari 2013 16:17

Äntligen hemma från skolan :DD

e as trött kan knappt ha ögonen öppna -.-

men snart ska jag äta lite och sedan dra på träning

Puss Elin :***

 

Säker många som inte fattar bilden men kan förklara

har fått nåra kommentarer irl om färgen på texten t.ex när jag hade färg sa nån att jag skulle ha svart ist...

såklart lyssnade jag inte riktigt då men sedan när jag kollat på bloggen bytte jag ändå för jag förståd vad hon menade

men nu fick jag också en kommentar från annat håll att jag skulle ha färg...

så kommentera om jag ska ha färg eller inte om ni väljer färg skriv då oxå vilken! 

 

Av Elin Petterssson - 14 januari 2013 09:44

Sitter i skolan just nu :DD

vi sitter visd datan jag och Hanna  och Nadia tyyp gör inget

men iaf om kanske tio min har vi engelska

Puss Elin :***

 

Av Elin Petterssson - 13 januari 2013 19:52

Ja asså rubriken stämmer :D

men iaf har tyyp inget att göra tidigare var vi ute och hade tyyp tomtebloss

jätte roligt liksom -.-

men iaf har nåra bilder jag kan lägga upp

imorron äre skola så jag ska kanske fixa idrotts kläder

Puss Elin :**

   

Ovido - Quiz & Flashcards