elinpettersson

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin Petterssson - 7 januari 2013 16:28

Hejsan!!

Nu så e jag hemma från skolan 

har oxå varit hos Nadia och "hämtat nåra grejor"

men iaf snart ska jag äta å sedan dra på träning :DD

Puss Elin :****

 

Av Elin Petterssson - 6 januari 2013 18:50

Hejsan!!

Ja nu så e jag hemma el ja inte från träningen direkt då 

men vi har varit hos mormor för kusinerna var där och jag fick mina sista julklappar

det var från USA så det var trevligt nu har jag fått alla 

efterblivet liksom :DD

men iaf en lite fortsättning på Gangnam styles på över världen

men iaf jag la ju upp en blid för tt tag sen då hade han ju   

jag ni ser ju hur många tittare han har 

och nu trodde jag då att låten tyyp var ute efter alla som har dampat men nu har han

1 136 046 506 visningar herrgud kollar folk fortfarande på den eller ska det bara kolla hur många visningar han har som jag xD

men iaf nog om det tror jag skriv så förra gången jag tog upp det här xD

imorron e det iaf skola tycker faktiskt att det ska bli kul efter det långa lovet <3

ja men nu ska jag kanskeäta mat eller så

Puss Elin :********

 

SÅ hilma sööt <33

Av Elin Petterssson - 6 januari 2013 10:31

Hejsan!!

Gick upp för en stund sen då

och har ätit frukost men om tyyp två å en halv timme är det träning

ganska segt å ha så här tidigt 

men iaf ska kanske spela ps3 nu

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 5 januari 2013 19:45

Hejsan!!

Idag så har det inte hänt nått psc igentligen 

har bara tagit det lungt oså

men nu ska jag oxå bara chilla å kolla på TV

inget mer å skriva nu 

Puss Elin :*******

   

Av Elin Petterssson - 4 januari 2013 19:53

Hejsan!!

Nu så e jag hemma :DD

e as trött har spelat 8 matcher så jag e helt slut

men jag e oxå as stolt det vsr GIF mot GIF i finalen  (eftersom vi hade två lag me)

men iaf mitt lag vann men jag kom ju oxå tvåa kan man säga xD

det det var as nära att vi inte kom till final

när det var tyyp 2 min kvar av matchen så gjorde jag ett fjuttmål eller vad man nu ska säga men det var ganska kyligt

gjorde iaf 4 mål i hela cupen å jag e as stolt eftersom jag brukar spela back och nu blir jag plötsligt topp

okej nu har jag sagt mkt men iaf ska äta nu och sen bara ta det lungt :DD

Puss Elin :******

 

Av Elin Petterssson - 4 januari 2013 06:36

Hejsan!!!

Det blir ett tidigt inlägg klockan e typ 06.40

men iaf ska på cup nu och är as laddad 

vet inte varför men hemma brukar jag alltid vara laddad och sedan i bilen blir jag as trött och då blir jag också as trött en stund innan vi kör igång (OBS. bara på morgonen är det så här!)

aja men nu så ska vi snart åka 

och forhoppningsvis kommer jag hem sent eftersom jag spelat final 18.10 ;)

Puss Elin :*****

Av Elin Petterssson - 3 januari 2013 15:39

Hejsan!!!

Har inte bloggat nått idag för det har inte hänt nått spc

men just nu sitter jag på fb å chattar lite med t.ex Nadia xD

men jag tror snart att jag kanske ska börja fixa lite mer inför cupen imorron 

 

men iaf ska oxå på träning ikväll :DD

Puss Elin :******

 

 

Av Elin Petterssson - 2 januari 2013 18:52

Hejsan!!

Ja nu har kusinerna åkt hem och det har äntligen blivit lite lungt

men nu ska jag bara mysa och kolla på en film :DD

vet inte vilken än men ska kolla om det finns nån jag vill se

Puss Elin :***


Asså så hilma rolig bild :DD

Ovido - Quiz & Flashcards