elinpettersson

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin Petterssson - 13 januari 2013 16:13

Kom hem från träningen för en stund sen 

och nu så har jag duschat och fixat i ordning 

så ja nu ska vi slänga ut granen och sk oxå städa lite i mitt rum 

Puss Elin :**


Av Elin Petterssson - 13 januari 2013 10:27

Haha konstig rubrik

aja hann ju inte blogga igår orkade inte 

men nu så sitter jag och dampar lite på ipaden som igentligen är mammas till jobbet 

men leker lite med den iaf

snart ska jag på träning så ja ska ta det chill nu

å efter träningen kmr vi slänga ut granen som inte var så jätte fin i år xD

Puss Elin :*****

 

Av Elin Petterssson - 12 januari 2013 08:27

Det blev ett ganska tidigt inlägg nurå 

men jag ska va med Sara å eftersom det tar en stund att åka till henne

orkar inte mamma skjutsa mig dit så jag ska följa med dem till affären och sedan går jag därifrån

men vi ska först lämmna Vilma på fotbolls träningen det är därför vi åker så tidigt -.-

men iaf nu ska jag äta frukost klä på mig och fixa mig lite

Puss Elin :**
 

Ja i Mars kanske vi ses igen <3

Av Elin Petterssson - 11 januari 2013 18:16

Hejsan!!

Japp nu så e det fredag då <3

dan har varit ganska chillig har inte hänt nått spc 

efter skolan drog jag till Nadia där vi tyyp bara satt framför TVn

vi kolla tyyp på film, va inne på fb och bara kollade på TV :DD

men nu så e jag hemma å ha ätit

så nu ska jag bara chilla kanske sätter på en film

Puss Elin :***

 

ser ganska trött ut på bilden -.- hehe


Av Elin Petterssson - 10 januari 2013 16:03

Hejsan..

Ja nu så e jag hemma hade håltimme från engelskan så jag drog till Nadia å va där en stund

men nu så e jag hemma

och ska snart dra till stan och byta eller lämmna tbx en julklapp

men annars är allt lungt inga läxor eller så :DD

Puss Elin :**

 

 

Av Elin Petterssson - 9 januari 2013 18:00

Hejsan!!!

Japp då var det dags för träning :DD

aa inget mer att säga om det då 

men ska dela med mig av en as bra sång av min musiklärare <3

 


NI MST KOLLA!!

Av Elin Petterssson - 9 januari 2013 15:29

Hejsan!

Kom hem för kanske en halv timme sen :DD

och nu sitter jag å övar på glosorna :/

ganska jobbiga

men aa annars händer det inte nått psc

Puss Elin :*************

 

Av Elin Petterssson - 8 januari 2013 16:45

Hejsan!!

Japp då var jag hemma hos Nadia vi har tyyp bara ätit 

men nu sitter hon vid sin iphone och jag vid datan såklart <3

det har nog in hänt nått annat spc kanske förutom nytt rekord i piptestet

har ju innan försökt förklara vad det är och ni får fråga om ni inte vet för jag orkar inte förklara

men jag ick iaf 10.2 som då e mitt nya rekord skol rekordet är till nivå 14 tror vi 

men iaf har inget mer att skriva nu

Puss Elin :*****

 

Ovido - Quiz & Flashcards