elinpettersson

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin Petterssson - 2 januari 2013 12:39

Hejsan!!

Nu så e  jag hemma och har duschat

innan så var jag och åkte skridskor med kusinerna

det var kul men lite jobbigt ocks¨å t.ex när Elina sedan fick för sig att man kunde skjuta iväg bollen så att den for tyyp iväg 100 meter och sedan varje gång hon fick bollen gjorde hon det så man var mer en boll kalle xD

men ja....

snart ska vi kanske äta och sedan på eftermiddan kommer kusinerna till oss

Puss Elin :****

 

 

 

Av Elin Petterssson - 1 januari 2013 18:19

Hejsan!!

Idag så har det inte hänt nått spc 

har bara vilat och softat :DD

men iaf jag har tyyp fått äran att välja mat ikväll 

eller mamma frågade iaf xD

men iaf orkar inte skriva mer nu 

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 1 januari 2013 12:06

Hejsan Allihopa!!

Japp nu e det 2013 då lite ovant att skriva kanske men iaf

jag hoppas att detta år kmr bli lika bra som förra året :DD

kanske inte så mkt i skolan eftersom just nu går jag ju i sjuan och i åttan kmr det vara mer allvar med betygen och då mst man alltid göra bättre ifrån sig så man kan få högre betyg 

men jag vill ändå inte ha A för om vi får nån ny lärare i det ämnet nästa år kmr han/ hon sätta jätte höga krav på att jag mst göra alt i A nivå så betyget inte sjunker

men iaf vi ska till USA t.ex och det ser jag fram emot :DD

aja nu ska jag bara ta det lungt och läsa eller nått sånt

Puss Elin :*****

             

 

Ovido - Quiz & Flashcards