elinpettersson

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin Petterssson - 21 januari 2013 16:09

Kom hem för ett tag sen :DD

vi hade hål timme sista lektionen :)

men iaf ska inte på träning ikväll för jag har tränings verk i benen och ont i knät :(

men iaf har gjort spanska läxan och ska kanske göra matten nu oxå (mitt liv försvann)

Puss Elin :****

 

Av Elin Petterssson - 20 januari 2013 20:42

Kom hem för en stund sen :DD

filmen var helt okej

men vi hade as kul innan t.ex vid Mc D ;)

ja det e ju bara jag Hanna å Nadia som vet vad som hände men det var sjukt kul

aja imorron e det skolan som vanligt 

Puss Elin :***

 

Jag vet inte vad som händer men alltid efter jag varit på bio är jag inte på "bästa" humör :/

Av Elin Petterssson - 20 januari 2013 15:28

Nu så har jag kommit hem från träningen

fick ett brännsår på köpet ;)

å snart så ska jag på bio

men jag mst fixa klart för de kmr snart

Puss Elin :*****

 

Av Elin Petterssson - 20 januari 2013 10:11

Vaknade för en stund sen :DD

å om nåra timmar ska jag på träning

e fortfarande lite trött men iaf

senare ska jag Hanna å Nadia på bio 

men nu sitter jag å chattar lite me Nadianpå fb

Puss Elin :******

 

Av Elin Petterssson - 19 januari 2013 18:35

Kom hem för en stund sen 

as trött men vi vann iaf :DD

det var as jämn final men ja tillslut xD

imorron ska jag kanske dra på bio med Hanna och Nadia

så jag ska kolla tider oså 

Puss Elin :*******

 

   

DM!

Av Elin Petterssson - 19 januari 2013 09:08

Ja nu ska jag snart dra iväg på DM xD

nej men Emelie kmr snart å hämtar mig och sedan ska vi åka :D

(okej det med att vi skulle åka var nog ganska självklart)

aa men jag är ganska trött men ändå lite taggad

Puss Elin :******

 

 

 

Av Elin Petterssson - 18 januari 2013 19:28

Haha kanske lite rolig rubrik

men iaf har varit hos Sara drog direkt efter skolan :DD

men kom hem för ett tag sen å nu har jag ätit och fixat lite mat till imorron

ska på cup då tyyp elr ja DM äre

men är iaf sjukt taggad

Puss Elin :*******

 

Längtar as mkt till USA ska ju dra dit om tyyp 70 dagar elr tyyp 68 hehe <3


SO!

Av Elin Petterssson - 18 januari 2013 09:41

Sitter å har SO nu 

vi håller på och gör grupparbetan men vi är klara såvi sitter å chillar

sedan så har vi Matte, NO och Svenska

på svenskan ska vi börja skriva en uppsats om sak vi får t.ex en penna :o

men iaf nu slutar vi

 Puss Elin :***

 

Japp normala vänner liksom <3

Ovido - Quiz & Flashcards