elinpettersson

Alla inlägg under september 2012

Av Elin Petterssson - 25 september 2012 16:08

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så har jag kommit hem :DD

men snart så ska jag på träningen :DD

så jag mst fixa klart så jag sedan kan åka ;)

Herrå Puss Elin:**********************

Av Elin Petterssson - 24 september 2012 20:16

Hejsan svejsan!!!!!!!!

Nu så har jag kommit hem 

har varit hos Nadia 

vi har gjort läxa spelat in videos 

och tyyp garvat ;) xD

men nu så e jag hemma och kollar på X- factor

Herrå Puss Elin :*********************

2-1

Av Elin Petterssson - 23 september 2012 19:11

Hejsan svejsan!!!!!!

Jag kom hem för ett tag sen :D

men jag har ätit och duschat oxå :)

matchen gick bra det blev 2-1 det var ganska jämnt men vi var lite bättre

så det blev ett rättvist resultat ;)

men iaf första lektionen imorron e profil tid (fotboll för min del)

inte spc kul för då e man tyyp trött och eftersom vi spelat match idag så brukar det alltid vara nått lite problem för mig t.ex knät på sista tiden 

iaf ska kolla X- factor snart 

Herrå Puss Elin :**************************

 

Av Elin Petterssson - 23 september 2012 12:24

Hejsan svejsan!!!!!

Snart så ska jag dra iväg på fotbolls match

kommer bli as kuligt

men jag mst stanna ett tag för lilla systern spelar efter och jag orkar inte åka hem tidigare med nån annan xD

aja mst fixa klart mig nuu

Herrå Puss Elin :*********************

Av Elin Petterssson - 22 september 2012 17:58

Hejsan svejsan!!!!!!!!!

Nu så har jag kommit hem från Eriskslund :DD

vi käka tårta och kollat på lite artister :DD

men jag har oxå köpt lite saker 

en sån där pippi tröja eller vad det heter en vit med blåa och röda ränder iaf

sedan köpte jag oxå en body butter på the body shop :)

men det var så hilma mkt folk så till vissa affärer ville man inte äns gå in till :(

men fick lite saker iaf

Herrå Puss Elin :****************'

 

Av Elin Petterssson - 22 september 2012 12:39

Hejsan svejsan!!!!!

Har tyvärr inte kunnat blogga tidigare idag

för jag har städat och fixa massa på datan

tyyp städat datan om man säger så

men snart ska jag äta och sedan ska jag till erikslund

men mamma och min lilla syter 

de firar ett år så de har massa artister och sånt där

rea t.ex :DD och så e detr tårt kalas

så det är väll det jag kommer göra efter mat :)

Herrå Puss Elin :***********************************

 

Haha xD

     

Saknar det spc sägarna 

jag och Frida delade ju på ett rum och där var det näsatan två dubbel sängar det var ad stora iaf :DD

Av Elin Petterssson - 21 september 2012 17:38

Hejsan svejsan!!!!!!

NU så e jag hemma :DDD

vart hos Nadia ett tag för vi behövde göra klart SO- arbetet

som tog as lååång tid eftersom att man behövde skriva 3 A4 papper

och efter 2 och ett half papper tog ideérna slut 

men det gick iaf bra :DD

så nu ska jag bara lägga in den på dropbox ;)

men snart ska jag äta oxå

Herrå Puss Elin :*******************

Av Elin Petterssson - 21 september 2012 07:31

Hejsan svejsan!!!!!!!!!!!!!!

NU så ska jag snart dra till skolaan :DD

men först måste jag fixa mitt hår för det ser as fult ut :(

Herrå Puss Elin :************************

(OMG fredag idag "taggar taggar")

Ovido - Quiz & Flashcards