elinpettersson

Alla inlägg under september 2012

Av Elin Petterssson - 17 september 2012 12:04

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så sitter jag och nåra till i ett av mys rummen 

för vi har en och en halv timmes lunch :)

men snart så har vi språk val :) (Spanska)

sedan har vi idrott och sedan SO och sen slutar vi

men tyyp direkt när jag kommer hem mst jag äta för att sedan åka på träning

men nu har jag inget mer att skiva

Herrå Puss Elin :************************

     

 

Av Elin Petterssson - 16 september 2012 18:56

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så e jag hemma

varit en as rolig da med att möjligt :)

men nu så e jag hemma o det känns skönt :DD

så nu ska jag bara käka och sedan ska jag kolla X- Factor :)

men jag mst nog göra klart engelska presentationen (stav.)

Herrå Puss Elin :*****************''

 

 

Av Elin Petterssson - 16 september 2012 07:43

Hejsan svejsan!!!!!!!

Nu så har jag vaknat :)

och snart så ska vi åka till Farmor

eftersom att det tar tyyp 1 och en halv timme att åka dit 

så åker vi ganska tidigt

men nu ska vi snart åka 

Herrå Puss Elin: *********************

Av Elin Petterssson - 15 september 2012 15:16

Hejsan svejsan!!!!!!!

NU så e jag hemma från matchen

så nu ska jag äta nått för jag e as hungrig

men först ska jag chilla lite framför datan :DD

Herrå Puss Elin :**************'

Av Elin Petterssson - 15 september 2012 08:26

Hejsan svejsan!!!!!!!!

Nu så har jag precis vaknat tyyp 

men iaf sitter bara vid datan och tråkar runt lite

idag så ska jag iaf spela match och då kanske kusinerna kommer o tittar 

sedan ska jag nog till mormor och leka med kusinerna :)

Herrå Puss Elin :**************************

 

         

Saknar Barcelona grymt mkt

Av Elin Petterssson - 14 september 2012 14:38

Hejsan svejsan!!!!!!

Hann tyvärr inte blogga mer igår för jag drog på spedway direkt efter träningen

asså jag hann inte äns hem så jag var as hungrig när jag kom hem på kvällen ;)

iaf smedarna vann såklart ;)

så nu går det upp i elitserien 

aja idag så e det freeedaaaggg och jag eeeee skiiiiiiiiiiiiiiiit glad 

fattar inte varför men iaf

nu så ska jag bara fixa klart engelskan som jag börjat med 

Herrå Puss Elin :**************************

Ps. gör nog glass först ;)

Av Elin Petterssson - 13 september 2012 15:39

Hejsan svejsan!!!!!!!!!

Nu så har jag kommit hem från skolan :DD

det var ändå en ganska rolig dag :)

men nu så ska jag snart börja förbereda mig för träning

Herrå Puss Elin :**********************''

Av Elin Petterssson - 12 september 2012 20:08

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så sitter jag och kollar på TV :)

men jag sitter oxå vid datan :DD haha

men ska nog plugga lite svenska oxå för jag vill inte ha F :) Haha

inte så stor chans men iaf

men nu har jag inget mer att skriva

Herrå Puss Elin :***********************''

Ovido - Quiz & Flashcards