elinpettersson

Alla inlägg under september 2012

Av Elin Petterssson - 4 september 2012 17:04

Hejsan svejsan!!!!

Nu så e jag hemma hos nadia vi har precis gjort lite lläxor och ätit lite

så nu ska vi tyyp bara chilla

ingen träning för mig idag heller :(

men jag va ju iaf i skola :)

aja nu har jag inget mer att skriva

Herrå Puss Elin :******************

   

Av Elin Petterssson - 4 september 2012 11:40

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så satt jag med Nadia och Hanna och hade as kuul

men sen kom Ahmed och Ali och tyyp gjorde kaos här 

kuul på ett sätt lite underhållning

Herrå Puss Elin:*************

 

 

Av Elin Petterssson - 3 september 2012 17:15

Hejsan svejsan!!!!!!!!!

Just nu så har jag inget att göra 

sitter bara och trååkar 

men imorron så ska jag iaf till skolan :DD

aja jag vet inte vad jag ska göra nu kanske bara ska sitta och rulla tummarna

Haha!! :)

Herrå Puss Elin :**************************

 

 

Av Elin Petterssson - 3 september 2012 12:58

Hejsan svejsan!!!!!!!!

Det har inte hänt något spc idag 

har bara varit hemma själv och kollat på lite film, kollat på TV och läst 

där har ni min dag hittills :(

ikväll ska jag heller inte göra nått spc för jag kommer inte vara med på träningen 

för att då kan jag bli ännu sämre så jag inte kan gå till skolan imorron :(

fint väder iaf :)

Herrå Puss Elin :***************************'

 

Av Elin Petterssson - 3 september 2012 07:38

Hejsan svejsan!!!!!!!!

Idag så blir jag hemma :(

för jag har typ feber och ont i huvuet och så har jag ont i halsen :(

så idag ska jag nog bara vila och kolla på film/TV eller läsa eller sitta vid datorn

men först ska jag sova lite till tror jag 

Herrå Puss Elin :**************************

 

Av Elin Petterssson - 2 september 2012 20:51

Hejsan svejsan!!!!!!!!!!

Mår fortfarande ganska dåligt så jag kanske inte kommer dyka upp i skolan imorron :(

men vi får se under natten men troligtvis inte :(

asså det var as länge sen jag var borta från skolan 

har nog inte varit det de närmaste åren 

om jag tänker 

fast i ju försig så var jag ju i Barca men det e inte samma sak

jag var ju liksom inte sjuk då 

aja ska kolla klart på solsidan nu

Herrå Puss Elin :***************************

   

Härlig känsla :DD

Av Elin Petterssson - 2 september 2012 17:35

Hejsan svejsan!!!!!!!!!

Nu så har jag gjort as god glass :)

nära att jag typ inte orka för jag hade så ont i huvudet :(

men nu ska jag nog bara vila lite  :)

Herrå Puss Elin :***********************************

 

Av Elin Petterssson - 2 september 2012 13:13

Hejsan svejsan!!!!!!!!

Det kommer inte bli nått fotbolls spelande för mig iaf :(

för jag har as int i halsen och så har jag ont i huvudet :(

men nu så ska jag försöka äta och sen ska jag nog kolla på nån film

Herrå Puss Elin:*****************************

   

Ovido - Quiz & Flashcards