elinpettersson

Alla inlägg under september 2012

Av Elin Petterssson - 9 september 2012 13:26

Hejsan svejsan!!!!!!

Ska snart dra på badminton tävling :)

har en as grym vän som spelar :)

senarre idag så ska jag oxå spela match

så det kanske inte kommer fler inlägg förrän ikväll

men ändå

Herrå Puss Elin :******************************

         

Aww xD 

Av Elin Petterssson - 8 september 2012 17:00

Hejsan svejsan!!!!!!!

Nu så e jag hemma 

bion va as bra :)

men nu så ska jag inte göra nått spc

Herrå Puss Elin :*******************

 

Av Elin Petterssson - 8 september 2012 13:15

Hejsan svejsan!!!!!!!

Om ett tag ska vi åka så jag ska börja fixa mig snart 

men jag gör ett sista inlägg 

har inte riktigt koll på vilken film 

men iaf kmr nog bli kuul :)

Herrå Puss Elin :**************************

 

Av Elin Petterssson - 8 september 2012 11:02

Hejsan svejsan!!!!!! 

Orkade inte göra nått idag 

så jag har typ bara lekt lite med webcam toy :)

så här kommer lite bilder eller lite vet jag inte om det är men iaf

                 

aja jag mst nog städa nu så att jag kan gå på bio

Herrå Puss Elin:********************************

Av Elin Petterssson - 8 september 2012 09:45

Hejsan svejsan!!!!!!!!!!

Nu så har jag vaknat 

och precis ätit frukost :)

idag så vet jag inte riktigt vad som kommer hända

men jag tror tyyp att jag ska städa

fast senare idag så ska jag på bio 

med familjen :) 

Herrå Puss Elin :************************

 

Av Elin Petterssson - 7 september 2012 20:06

Hejsan svejsan!!!!!

Det blev inget sova över för jag orkade seriöst inte :(

så nu blir det en kväll med familjen framför TV :)

Herrå Puss Elin :***************************

 

Av Elin Petterssson - 7 september 2012 18:26

Hejsan svejsan!!!!

Nu så e jag hemma och ahr precis ätit men jag kanske inte stannar länge 

för jag kasnke ska sova hos Nadia men jag e inte säker

men om jag ska göra det så kanske det blir ett sista inlägg innan jag drar

Herrå Puss Elin :***********************'

       

Av Elin Petterssson - 7 september 2012 16:00

Hejsan svejsan!!!!!!!!
Nu så e jag ehmma hos Nadia :DD

och vi har bakat kladdkaka som står i ugen nu 

så jag blogar 

men snart e den klar så 

Herrå Puss Elin :*******************

 

Ovido - Quiz & Flashcards