elinpettersson

Alla inlägg under september 2012

Av Elin Petterssson - 2 september 2012 09:42

Hejsan svejsan!!!!!!!!

Nu så har jag vaknat :)

men det var för ett tag sen:)

aja idag så kanske jag ska va med Nadia men inget e bestämmt

senare idag ska jag iaf spela match el det e kl18.00 så det är väll kväll

men aja snart kanske jag ska ringa Nadia

Herrå pUss Elin :******************

     

Förra headern vilken tkr ni var bäst jag tkr att den nya e fiinare men den här hade bättre storlek (jag kommer nog testa lite ilka headers för att se hur jag ska göra nästa:)

TV

Av Elin Petterssson - 1 september 2012 20:13

Hejsan svejsan!!!!!!!

Nu så har jag duchat :DD 

och ska snart kolla vad det e på TV

inte för jag vet vad det e (hehe) har säker missa typ halva pogramet av nått as bra

sån e jag :)

                                      

Haha lite weard men sån e jag tyckte liskom att det var kul :) 

(I´m onley me) fast ändå lite kuul var det väll..??

aja ska kolla vad det e på TV på jag inte missar hela programet ;)

Herrå Puss Elin :*********************

 

 

Av Elin Petterssson - 1 september 2012 18:12

Hejsan svejsan!!!!!!!!

Nu så har jag och Frida varit ute och fotat :)

så här kommer de

                                     

Av Elin Petterssson - 1 september 2012 18:10

Spola till 3. 10 :) 

Av Elin Petterssson - 1 september 2012 09:56

Hejsan svejsan!!!!!!!!!!!!

Nu så har jag vaknat för ett tag sen

och nu så sitter jag vid datorn

idag så har jag ingen aning om vad som ska hända Vilma är på cup så jag och Frida själva hemma :)

men nu ska jag kanske snart äta frukost (om jag orkar)

Herrå Puss Elin :***************************

 

Hehe har oxå hittat bilder då jag är liten xD

               

De tre sista bilderna är i USA :)

Och på en bild e det jag och Vilma för kanske 7-8 år sen

för det var typ då jag fyllde fyra :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards