elinpettersson

Alla inlägg under september 2012

Av Elin Petterssson - 6 september 2012 20:21

Hejsan svejsan!!!!

Nu så har jag kommit hem från träningen 

den var inte så jobbig men måånga var inte där för att de var på skolan resa 

och nåra var sjuka jag vara ju en av dem för nåra dar sen :(

men nu e jag äntligen helt frisk för jag har ju haft lite ont i halsen och förkyld fast jag har varit i skolan 

men iaf nu ska jag äta 

Herrå Puss Elin :***************************

Av Elin Petterssson - 6 september 2012 17:05

Asså jag tyyp frossar musiken just nu :)

Av Elin Petterssson - 6 september 2012 16:53

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så  e jag as glad för det e snart träning 

har inte kunat blogga något för att jag behövde äta tyyp precis när jag kom hem

men snart så ska jag på träning så jag ska snart byta om 

men asså jag e skiiit peppad för jag har missat en match och två träningar för min 

g*****vla sjukdom :(((

så jag har tyyp damp :)

men iaf 

Herrå Puss Elin :***********************

   

Av Elin Petterssson - 5 september 2012 18:48

Hejsan svejsan!!!!!!!

Sitter vid datan nu och pluggar ännu mer på glosorna

är helt klart värdelös på dem fortfarande :(

kmr tyyp inte ens få hälften så många rätt på förhöret

men aja nu mst jag plugga

Herrå Puss Elin :*************************

Av Elin Petterssson - 5 september 2012 15:02

Hejsan svejsan!!!!

NU så  e jag hemma och ska göra spanska och engelska läxan :)

men först ska jag bara kolla lite på datan ;)

Haha aja har inget mer att skiva

Herrå Puss Elin:****************************

 

Av Elin Petterssson - 5 september 2012 11:49

Hejsan svejsan!!!!!!!!

NU så sitter jag, Hanna och Nadia i ett mysruum :)

men om tyyp tio min mst vi dra

men iaf målade naglarna sen igår kväll de hade typ inte torkat när jag gick och la mig

men bild kmr nu ;)

 

Hehe lite failade

Herrå Puss Elin :*******************************

Av Elin Petterssson - 4 september 2012 19:18

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så e jag hemma igen :DD

har precis ätit oxå 

och nu så kollar jag på TV oxå 

senare ikväll ska jag sse ung och bortskämd det e så hilma roligt

det e tyyp  ungdomar de e typ mellan 18- 22 år 

men iaf hela deras liv har deras föräldrar gjort allt för dem så de får liksom bo ihop och göra t.ex hushållsarbeten och olika uppdrag

och sedan ska föräldrarna bedöma hur det har gått av en film de från se

as kuuligt :DDDDDD

aja nu orkar jag inte skriva så mkt mer för jag har inte så mkt mer att skriva

Herrå Puss Elin :***********************

 

Av Elin Petterssson - 4 september 2012 17:09

Hehe bara lite werd

Ovido - Quiz & Flashcards