elinpettersson

Alla inlägg under september 2012

Av Elin Petterssson - 12 september 2012 17:06

Hejsan svejsan!!!!!

Sitter här och gör NO läxan 

och pluggar oxå lite till svenska provet till imorron 

men tog en liten paus och blogga ;)

aja nu ska jag nog fortsätta 

Herrå Puss Elin :************************

Av Elin Petterssson - 11 september 2012 20:22

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så har jag kommit hem från matchen 

ganska rolig match jämna lag 

men bolllen eller ska man säga planen var inte så bra 

det spöregna första halvan och då tyyp stanna bollen iblan men ibland såp flög den typ fram på marken 

så man fick iblan bara tvärstanna och vända om för att bollen stanna :(

men det var ändå en riktigt rolig match :)

ja nu ska jag bara äta och kolla på TV

Herrå Puss Elin:*****************

Av Elin Petterssson - 11 september 2012 12:01

Hejsan svejsan!!!!!

Just nu så sitter vi och väntar på att spanskan ska börjar

men nu kom Ali så jag måste skriva klart

Herrå Puss Elin:**********************

Av Elin Petterssson - 11 september 2012 07:25

Hejsan svejsan!!!!!!!

Nu så ska jag snart dra till skolan 

eller inte riktigt än :) haha

men just nu så håller jag bara på att fixa mig 

så att jag kan åka xD

Herrå Puss Elin :*****************************

Av Elin Petterssson - 10 september 2012 20:13

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så har jag kommit hem från träningen 

den var ganska rolig men oxå jobbig ;)

men nu så kollar jag på X Factor och Ung och Bortskämd :)

Herrå Puss Elin :************************

Av Elin Petterssson - 10 september 2012 17:05

Hejsan svejsan!!!!!!

Snart så ska jag på träning :)

så jag måste börja byta om snart

men iaf ganska trött eftersom vi har en as lååång skolda 

men iaf xD

Herrå Puss Elin:*************************

Av Elin Petterssson - 10 september 2012 13:51

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så e jag i skolan och bloggar 

vi har lektion men vi har en as seg vikarie :(

han tyyp står längs fram och bara står 

men det kan ju vara bra oxå ;)

aja efter så har vi bara SO sen slutar vi :)

Herrå Puss Elin :******************

Av Elin Petterssson - 9 september 2012 18:57

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så e jag hemma från matchen :)

det gick inte så bra det var liksom inte vår match direkt

men iaf fick as ont i knät :(

men nu så har jag ätit och ska inte göra något mer spc idag

Herrå Puss Elin :*********************

Ovido - Quiz & Flashcards