elinpettersson

Alla inlägg under september 2012

Av Elin Petterssson - 20 september 2012 19:50

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så e jag äntligen hemma :DD

vi vann såklart xD

men det var isskallt seriös jag blev tyyp en isbit 

hagla gjorde det oxå så dåå blev det ju inte bättre :(

men nu ska jag läsa lite tyyp vira in mig i en filt 

det gör as ont i fingrarna när man skriver:O

Herrå Puss Elin :********************

Av Elin Petterssson - 20 september 2012 15:51

Hejsan svejsan!!!!!!!!!

Nu så har jag kommit hem :DD

men snart så ska jag på match xD

hinner knappast hem (haha)

aja sitter bara och surfar runt lite på datan nu :)

Herrå Puss Elin :******************'

Av Elin Petterssson - 19 september 2012 15:13

Hejsan svejsan!!!!!!!

Nu så e jag hemma hos Nadia

för vi ska göra ett grupparbete :(

iaf ska nog börja nu 

Herrå Puss Elin :********************

Av Elin Petterssson - 18 september 2012 19:54

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så e jag hemma från träningen

har redan duschat så jag ska bara äta nått

och kolla på X- Factor såklart ;)

men iaf har skolfoto imrron med men då med matrådet :(

jag anmälde mig bara för att förra året fick de äta på restaurang (pizza hut tror jag )

och vi fick fisk :(

men iaf det var oxå för att ingen annan ville och det kan ju va kul (har inte varit där nån gång)

aja nu blev det ett låångt inlägg

Herrå Puss Elin :****************

Av Elin Petterssson - 18 september 2012 16:07

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så har jag kommit hem från skolan :DD

snart så ska jag börja fixa mig till träningen oxå :)

men först ska jag äta nått oxå ;)

Herrå Puss Elin :***********************

NO

Av Elin Petterssson - 18 september 2012 13:27

Hejsan svejsan!!!!!!!!

Nu så har vi tagit skolfoto 

jag känner mig ganska nöjd :DD

iaf nu så har vi NO och pluggar lite för provet imorron :(

sen så har vi svenska och sen slutar vi :DD

men då ska jag bara hem och börja fixa mig till träningen :DD

men nu mst jag fortsätta ;)

Herrå Puss Elin :*********************

Av Elin Petterssson - 17 september 2012 19:53

Hejsan svejsan!!!!!!!

Nu så har jag kommit hem från träningen :DD

har oxå hunnit ducha 

men nu ska jag bara äta nått och sedan bara chilla ;DD

imorron så e det skolfoto (as kuul liksom) 

men iaf vissa i klassen är jätte taggade och berättar vad de ska ha på sig

tyyp en månad innan och sedan när de frågar vad jag ska jag på mig

jag ba "vet inte nått normalt ;)"

aja nu tycker jag att inlägget blev långt nog ;DD

Herrå Puss Elin :**********************

 

Av Elin Petterssson - 17 september 2012 16:42

Hejsan svejsan!!!!!!!!

Nu så ska jag snart på träning

så jag ska bara göra mig klar och sedan åker jag :)

men iaf inget mer att säga

Herrå Puss Elin :*************************

 

Ovido - Quiz & Flashcards